Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady sprzedaży wysyłkowej urządzeń i sprzętu do gastronomii dla osób prawnych i fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (zwanych dalej Nabywcą) korzystających ze sklepu internetowego działającego pod domeną dokebaba.pl
- Właścicielem Sklepu dokebaba.pl jest know.it Konrad Dembczyński, ul. Lubelska 29/37, 71-043 Szczecin, NIP: 851-295-80-06, REGON 320627205 (zwany dalej Sprzedawcą).
- Informacje zamieszczone na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, a jedynie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Niniejszy regulamin stanowi umowę sprzedaży pomiędzy właścicielem sklepu dokebaba.pl a Nabywcą.
Produkty
- Ceny produktów w sklepie dokebabapl wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek od towarów i usług).
- Ceny podane w Sklepie nie obejmują dodatkowego i opcjonalnego wyposażenia oraz wniesienia, montażu i szkolenia w zakresie obsługi urządzeń.
- Informacje o produktach i ich dane techniczne pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Zdjęcia mają wyłącznie charakter poglądowy, dlatego też mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktów.
- Właściciel dokebaba.pl zastrzega sobie prawo do zmiany warunków sprzedaży, w tym metod i czasu dostawy oraz cen produktów.
Zamówienia
- Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu dokebaba.pl korzystając z funkcji Dodaj do koszyka.
- Zawarcie umowy pomiędzy Sprzedawcą, a klientem następuje w chwili otrzymania przez klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia zostanie przesłana do Nabywcy drogą elektroniczną pod wskazany adres podany w formularzu zamówienia.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z Regulaminem, jego pełną akceptacją oraz z akceptacją zobowiązania do zapłaty wynikającego ze złożonego zamówienia, w szczególności jego wysokości i terminu zapłaty.
- W przypadku braku towaru w magazynie producenta Nabywca zostanie o tym poinformowany niezwłocznie. W tej sytuacji ma prawo do odstąpienia od umowy kupna produktu.
- Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towarów w magazynach producentów i wynosi standardowo od 3 do 14 dni roboczych. Okres realizacji zamówienia ulega wydłużeniu w przypadku towarów wykonywanych na zamówienie, o czym Nabywca jest informowany drogą elektroniczną.
- Sprzedawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli realizacja Zamówienia na warunkach w nim określonych okazałaby się niemożliwa, bądź znacznie utrudniona. Odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę nie wymaga uzasadnienia. W przypadku odstąpienia od umowy przez Sprzedawcę Nabywcy nie przysługują względem Sprzedawcy żadne roszczenia.
Płatności
- Nabywca ma prawo do wyboru metody płatności zgodnie z dostępnymi opcjami w sklepie internetowym dokebaba.pl
- W sklepie dokebaba.pl dostępne są następujące metody płatności: a) Przelewem na rachunek bankowy / b) Systemem płatności Przelewy 24 / c) gotówką w kasie siedziby.
- Nabywca zobowiązany jest uiścić przedpłatę 100% wartości zamówienia na podstawie otrzymanej wiadomości e-mail dotyczącej wykonanego zamówienia.
Dostarczenie towaru
- Wysyłka towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany adres w zamówieniu.
- Wysyłka następuje bezpośrednio z magazynu producenta lub z siedziby sprzedawcy.
- Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody w obecności dostawcy i skontaktować się ze Sprzedawcą w terminie 24 godzin.
- Odebranie przesyłki bez sprawdzenia i zgłoszenia wad powoduje utratę roszczeń z tytułu odszkodowania za ewentualne szkody transportowe. Oznacza to tym samym, że wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki bez sporządzonego protokołu szkody nie będą uznawane.
- Dostawa produktu pod wskazany adres nie obejmuje usługi wniesienia.
Gwarancje i reklamacje
- Wszystkie produkty znajdujące się w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, a nadto posiadają wszelkie wymagane prawem atesty i posiadają gwarancję ich producenta, chyba że co o innego wynika z opisu produktu.
- Okres gwarancyjny rozpoczyna się od dnia odebrania przez Nabywcę towaru.
- Każdorazowo do produktu załączona zostanie karta gwarancyjna, o ile została wystawiona przez producenta, na podstawie której Nabywca ma prawo do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych.
- Koszt dostawy i odesłania reklamowanego produktu do Sklepu obciąża Nabywcę. Przesyłki wysłane metodą za pobraniem nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę.
- Zgłoszenia reklamacyjne będą przyjmowane drogą elektroniczną pod adresem kontakt@dokebaba.pl. Prawidłowo złożona reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Niniejszym wyłączona jest odpowiedzialność Sklepu wobec Nabywców z tytułu rękojmi, chyba że co innego zostało ustalone pomiędzy Stronami.